فیلتر کن با

نوع مبل
قیمت
تومان تومان
تولید کننده
نمایش بیشتر نمایش کمتر
سبک مبل
نفرات مبل
جنس پایه مبل
فیلتر
جهت دریافت مشاوره و سفارشی سازی با 02191302330 تماس حاصل فرمایید. رنگ پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری تعداد نفرات نشیمن: 8 نفره + قابلیت تغییر  جنس کلاف: چوب روس   جنس نشیمن: اسفنج 30 کیلویی  نوع فوم: فوم 12 سانتی...
جهت دریافت مشاوره و سفارشی سازی با 02191302330 تماس حاصل فرمایید. ترکیب: کاناپه سه نفره+کنج وسط+ کاناپه سه نفره+ میز جلومبلی+ تک نفره مکانیزم تختخواب شو: هدبورد گردن جنس بدنه: چوب روس جنس و رنگ پارچه: قابل سفارش و...
جهت دریافت مشاوره و سفارشی سازی با 02191302330 تماس حاصل فرمایید. رنگ پارچه: قابل تغییر و دلخواه مشتری تعداد نفرات نشیمن: 7 نفره متریال چوب: چوب روس درجه 1 دارای ضمانت اصلی شرکت
جهت دریافت مشاوره و سفارشی سازی با 02191302330 تماس حاصل فرمایید. ترکیب مبلمان: ست کامل 7 نفره (1+1+2+3) اجزای مبلمان: یک عدد مبل 3 نفره، یک عدد مبل 2 نفره، دو عدد مبل 1 نفره جنس کلاف: روس نراد  جنس نشیمن: فوم سرد...
نمایش 1 تا 12 از 125 مورد

خرید مبل

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه همواره یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نشان دهندۀ سلیقه، طرز فکر و شأن اجتماعی افراد آن خانه است. یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی که ارتباط بسیار تنگاتنگی با چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه‌ها دارد، مبلمان آن است. برای اثبات این ادعا کافی است به این نکته اشاره کنیم که معمولاً تمام دکوراسیون خانه با محوریت مبلمان چیده و سنجیده می‌شوند و در واقع کل دیزاین و تم رنگی خانه با توجه به مبلمانی که برای آن خریداری می‌شود مشخص می‌گردد. لذا همین حساسیت زیادی که مبلمان برای خانه ما دارد، باعث می‌شود که برای خرید مبل از یک فاز مطالعاتی طولانی‌تری در مقایسه با خرید سایر لوازم خانگی استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع این محصول و مزیت‌هایی که برای خانه ما به همراه می‌آورد، آشنا کنیم. 

مزایای مبلمان

به طور حتم، بسیاری از ما می دانیم که وجود مبل در منزل امری ضروری به حساب می آید. به بیانی دیگر، وجود این محصول در خانه مزیت هایی دارد که در ادامه مطلب به برخی از آن ها اشاره شده است:

ایجاد سیمای دلنشین برای داخل خانه: زیبایی خانه ارتباط تنگاتنگی با طراحی داخلی و ایجاد موازنه بین تمام لوازمی دارد که در صحن خانه چیده شده‌اند. یک دست مبلمان مناسب می‌تواند فضای خانه ما را به طور چشمگیری تغییر دهد و زیبایی بلند مدتی به آن ببخشد. اگر دقت کرده باشید، مهم‌ترین شاخص ارزیابی و مقایسۀ خانه‌ها با یکدیگر نمای بیرونی و مبلمان داخلی آن است. همین واقعیت مشخص می‌کند که مبلمان در زیبا شدن محیط داخل خانه چه نقش چشمگیری دارد!

ایجاد یک محیط آرام: اگر دقت کرده باشید، ما در طول شبانه‌روز چندین برابر بیشتر از آن که روی تختخواب خود باشیم، روی مبلمان خانه در حال استراحت هستیم. زمانی که تلویزیون تماشا می‌کنید یا با تلفن صحبت می‌کنید، یا زمانی که درس می‌خوانید و مطالعه می‌کنید و بسیاری از فعالیت‌های دیگر، نه پناهندۀ اتاق خواب می‌شویم و نه کف خانه این کار را انجام می‌دهیم. بنابراین با توجه به نقشی که مبلمان برای استراحت و رفع خستگی ما ایفا می‌کند، نشان می‌دهد که مبلمان تا چه حد در آرامش محیط و رفع خستگی افراد مؤثر است.

افزایش کیفیت دکوراسیون داخلی: اگر قرار به قضاوت در مورد وضعیت آراستگی یک خانه باشد، بدون تردید نخستین شاخصی که به ذهن ما می‌رسد، نوع رنگ و سبک مبلمان آن خانه است. همان طور که در بالا هم اشاره شد، دکوراسیون داخلی عمدتاً حول محور این محصول می‌چرخد و طراح دکوراسیون داخلی معمولاً تمامی ایده‌ها، تم رنگی و چیدمان خود را با توجه به آن در نظر می‌گیرد. به همین دلیل کیفیت مبل ما می‌تواند تا حد بسیار زیادی کیفیت دکوراسیون داخلی خانه را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

به‌سازی فضای خانه: طراحان داخلی بر اساس تجربیات شخصی که دارند، اوج مهارت‌های خود را بر استفاده از مبلمان به عنوان بهترین راهکار برای اصلاح و بهینه‌سازی فضای اتاق‌ها - حتی اتاق‌های کوچک - صرف می‌کنند. گاهی اوقات وجود حتی یک نیم ست یا یک مبل تک در یک اتاق خواب کوچک نیز می‌تواند فضای آرامش بخش آن اتاق را مورد به‌سازی قرار دهد و برای اتاق ظاهری جذاب‌تر ایجاد کند.

مبل

خرید مبل راحتی

امروزه تقریباً تصور خانه بدون مبلمان، مثل تصور یک آشپزخانه بدون اجاق گاز است. این نفوذ فرهنگ مبلمان نشینی در خانه به حدی پیشرفت کرده است که چه بسا خانه به معنای انتظار واقعی که از آن داریم، بدون مبلمان معنی و مفهوم خود را از دست خواهد داد. این‌که چرا خانه ما به مبلمان نیاز دارد را به این موارد محدود می‌کنیم:

  • افزایش فضای داخل خانه
  • افزایش جذابیت محیط داخل خانه
  • آسایش و رفاه در خانه
  • سِت کردن و هماهنگی وسایل داخل خانه

انواع مبلمان

زمانی که قصد خرید مبلمان دارید، ممکن است اسامی را از فروشنده بشنوید که یا تا به حال نشنیده‌اید و یا اگر هم شنیده باشید، با معنی و تصور درست آن آشنا نیستید. به هر حال در زمان خرید مبلمان باید با یک سری اصطلاحات و نوع مبلمانی که به گوش شما می‌رسد، آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید یک خرید پسندیده و مورد انتظار خودتان را انجام داده باشید. بنابرین اگر قصد آشنایی با انواع مبل را دارید در ادامه با ما همراه باشید

خرید مبل ال

مبل ال از طرفداران بسیار زیادی در ایران برخوردار است؛ که البته یکی از دلایل آن قیمت کم‌تر مبلمان ال در مقایسه با مبلمان‌های دیگر از جمله مبل استیل و کلاسیک می‌باشد. به همین دلیل افراد، به ویژه جوانان امروزی ترجیح می‌دهند که مبل ال خریداری کنند. یکی دیگر از جذابیت‌های مبل ال در مقایسه با سایر مبل‌ها تنوع بسیار زیاد آن است. به طوری که اگر با هدف خرید این نوع مبل به بازار بروید، هر چند از سردرگمی زیادی برخوردار خواهید شد، اما دست شما برای خرید هر نوع مبلی باز خواهد بود. یکی دیگر از مهمترین کاربری‌های مبلمان ال، استفاده از آن در مکان‌های اداری است. چون این محصول صرف‌نظر از چیدمان فانتزی خود، کاربری و قابلیت‌های رسمی هم دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. یکی دیگر از دلایلی که مبلمان ال را به شما توصیه می‌کنیم، امکان استفاده از آن در مکان‌های بزرگ و کوچک می‌باشد. صرف نظر از آن‌که فضای مسکونی شما بزرگ یا کوچک باشد، این محصول می‌تواند از یک چیدمان و استقرار بهتری در مقایسه با سایر مبل‌ها برخوردار باشد. حتی در فضاهای خانگی بزرگ که می‌توان از تمامی انواع مبل‌ها استفاده کرد، باز هم مبلمان ال حرف‌ زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند با اشغال فضایی یک یا دو کنج از خانه، احساس لوکس بودن و امروزی بودن به آن بدهد. اگر فضای خانه از وسعت بسیار زیادی برخوردار باشد، می‌توان با دو یا سه دست مبلمان ال که به صورت یک هارمونی رنگی دیزاین شده باشند، زیباترین تصویر از یک خانۀ مدرن و  امروزی را ایجاد کرد.

مبل ال

مبل کلاسیک

یکی دیگر از معروف‌ترین مبل‌ها در بازار کشور ما، مبل کلاسیک است که از طرفداران خاص خود برخوردار می‌باشد. مبل کلاسیک بیشتر برای خانه‌هایی پیشنهاد می‌شود که از مساحت بیشتری برخوردارند و توانایی پرداخت هزینه بیشتر را دارند. به بیانی دیگر، مبل کلاسیک یک ظاهر اشرافی، به‌روز و شیک به خانه می‌دهد. به همین دلیل این نوع مبل به نوعی نشان دهندۀ شأن اجتماعی و موقعیت اقتصادی افراد نیز می‌باشد. بنابرین اگر قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است با ویژگی‌های جالب آن آشنا شوید. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی مبل کلاسیک در مقایسه با مبل‌های دیگر، استفاده از هنر منبت کاری ظریف و پارچه‌های بسیار مرغوب برای روکش آن است. به همین دلیل تولید کنندگان مبلمان کلاسیک مجبور به استفاده از چوب‌هایی با کیفیت مثل چوب گردو و چوب راش هستند تا در زمان منبت کاری آسیب نبینند. از نگاه برخی افراد، مبل کلاسیک همان مبل سلطنتی است. اما به طور کلی این طور نیست. مبل کلاسیک را با مبل سلطنتی اشتباه نگیرید. در مبل‌های کلاسیک، معمولاً منبت کاری در قسمت‌های تاج، دسته و پایه‌های مبل مشاهده می‌شود و مقدار آن در مقایسه با مبل‌های سلطنتی کم‌تر است. ولی مبل‌های سلطنتی از منبت کاری بیشتری استفاده کرده‌اند و طبیعتاً قیمت بالاتری دارند.

مبل استیل

مبل استیل یکی دیگر از انواع این محصول است که با نام مبل سلطنتی نیز در بازار شناخته می شود. اگر از یک فضای بزرگی برخوردارید و به هنر، به ویژه هنر منبت کاری علاقه دارید، چاره‌ای جز خرید مبل استیل نخواهید داشت. چون تقریباً هر مبلمان دیگری خیلی زود شما را خسته خواهد کرد. مبل‌های استیل نیز از چوب راش و گردو درست شده‌اند و بیشتر برای فضاهای رسمی و تشریفاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مبل راحتی

یکی از معروف‌ترین انواع مبلمان، مبل راحتی است؛ که همان گونه که از نام آن نیز پیداست، برای استراحت کردن بهترین گزینه به حساب می‌آید؛ کاری که با مبل کلاسیک و مبل استیل نمی‌توان انجام داد. از جمله ویژگی‌های مبل راحتی می‌توان به این موارد اشاره کرد: معمولاً مبل راحتی از ارتفاع کمتری در مقایسه با مبل استیل و کلاسیک برخوردار است. همچنین این محصول دارای دسته‌های پهن است و روکش آن دارای رنگ و جنس مختلفی است. اگر قصد خرید مبل راحتی دارید، توجه داشته باشید که جنس پارچه آن از کیفیت لازم برخوردار باشد، ابر محل نشیمنگاه آن کیفیت خوبی داشته باشد و دچار فرورفتگی نشود، و کلاف مبل حتماً از چوب با کیفیت تولید شده باشد. 

همچنین در ادامه مطلب، تفاوت مبل سلطنتی با مبل راحتی آورده شده است تا اگر بین این دو محصول در تردید می باشید، بتوانید تصمیم خود را نهایی کنید.

  • مبل سلطنتی کاملاً جنبه تشریفاتی و رسمی دارد. ولی مبل راحتی جنبه خصوصی و دورهمی‌های خودمانی دارد.
  • معمولاً مبل راحتی منبت کاری زیادی ندارد و یا ممکن است حتی منبت کاری نداشته باشد. ولی مبل سلطنتی بدون منبت کاری، معنی و مفهوم خود را از دست می‌دهد.
  • ارتفاع مبل راحتی از مبل  سلطنتی کمتر است.
  • قیمت مبل سلطنتی از مبل راحتی بیشتر است. 

مبل راحتی

مبل مدرن

مبل مدرن که بسیار پرطرفدار به شمار می‌رود، از طرح‌های کم حجم، خطوط ساده و رنگ‌های جذاب و مواد با کیفیت تولید می‌شود. در طراحی و ساخت این محصول تلاش زیادی صورت می‌گیرد تا با استفاده از فناوری‌های جدید و مواد مرغوب و طرح‌های جذاب و خلاقانه، ظاهری زیبا برای مبلمان ایجاد شود. جالب است بدانید که: مبل مدرن به راحتی با دکوراسیون داخلی ست می‌شود و در طراحی آن از الگوهای سرد مینیمالیستی و خطوط راست پیروی شده است. منظور از الگوهای سرد، استفاده از رنگ‌های خنثا از جمله سفید، سیاه و خاکستری (به طور تک رنگ و ساده) است. 

مبل تخت خواب شو

مبل تخت خواب شو که در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار گرفته، از یک قابلیت دوگانه برای تبدیل شدن تخت خواب به مبلمان برخوردار است. در واقع این محصول از وسایل راحتی مثل فوم و پارچه تولید شده که بر روی یک چارچوب چوبی یا فلزی قرار گرفته‌اند. اگر محیط بزرگی در اختیار ندارید و به دنبال استفاده بهینه از خرید مبلمان هستید، بهترین گزینه برای شما استفاده از مبلمان تخت خواب شو است. همچنین، این مبلمان می‌تواند در اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا حتی در اتاق پذیرایی نیز قرار بگیرد. 

مبل تخت خواب شو

قیمت انواع مبل راحتی

می توان گفت که هر مبلی با توجه به نوع پارچه، جنس بدنه، جنس پایه و... قیمت گذاری می شوند و به همین علت نمی توان قیمتی واحد برای آن اعلام کرد. همچنین سبک مبل های مورد نظر نیز بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است، در قسمت زیر نیز، برخی دیگر از انواع مبل راحتی آورده شده اند که شناختن آن ها خالی از لطف نیست.

مبل چسترفیلد: مبل چسترفیلد که منسوب به خانواده چسترفیلد در بریتانیا است، یک مبل محکم با بدنه قوی و مقاوم بوده که چارچوب آن از چوب یا فلز ساخته می‌شود. معمولاً بخش صندلی و پشتی مبلمان چسترفیلد از جنس فوم یا پر و به صورت انبوه پُر می‌شود که یک پذیرایی راحت از مهمان به همراه دارد. یکی از مشخصه‌های بارز در مبلمان چستر فیلد بخش دکمه‌دار آن است که یک ظاهر شیک و لوکس را به آن می‌دهد. معمولاً دسته‌ها و پشتی مبل چستر فیلد انحنادار هستند. پس به همین دلیل می‌توان این مبل را یک طرح کلاسیک و شیک در نظر گرفت. به علاوه به طور معمول، رویه مبلمان چستر فیلد از چرم و پارچه با کیفیت است. مبلمان چستر فیلد در ابعاد مختلف و با صندلی‌های تک نفره، دو نفره و سه نفره عرضه می‌شوند که برای محیط‌های خانگی و دفاتر کار نسبتاً بزرگ و حتی در فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبل شزلون: حتماً تا به حال مبل‌هایی با شکل‌های غیرمنظم و فانتزی را دیده‌اید که دارای کاربری خاصی هستند. مبل شزلون با هدف ایجاد تنوع و یک طرح جدید و همچنین آرامش و راحتی در فضای منازل و فضاهای لوکس و شیک آتلیه‌های عکسبرداری عروس و داماد زیاد به چشم می‌خورند. در واقع، چه برای پذیرایی از مهمان و چه برای استراحت و مطالعه مبل شزلون می‌تواند یک گزینه جالب توجه و در عین حال متفاوت باشد. معمولاً مبل شزلون به دو دسته کلی شزلون تاج‌دار و شزلون سلطنتی تقسیم می‌شود، که مبل شزلون سلطنتی از منبت کاری‌های بسیار زیبا و پارچه‌های مخملی برخوردار است در حالی که مبل‌های شزلون تاج‌دار از منبت کاری کمتری برخوردارند، ولی در هر حال شباهت زیادی به مبل‌های شزلون سلطنتی دارند. 

مبل لاوست: مبل عشاق. همان‌طور که از نام این مبل هم مشخص است، این محصول برای استراحت و نشستن دو نفره طراحی شده است. مبل لاوست در مقایسه با مبل شزلون از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است. این محصول یک مبل دراز و کشیده است که حالتی شبیه به حرف S دارد و معمولاً فاقد تکیه‌گاه است. نکته جالب توجهی که در طراحی مبل لاوست به چشم می‌خورد وجود دو دسته در دو طرف آن است که یک ساختار فانتزی و زیبایی به آن می‌بخشد.  اگر بخواهیم انواع مبل لاست را نام ببریم باید به مبل لاوست راحتی، مبل لاوست سلطنتی و مبل لاوست تختخواب شو اشاره کنیم.

خرید مبلمان

در هنگام خرید مبلمان، با نکات بسیاریی مورد توجه قرار گیرند. در ابتدا، ویژگی‌های ساختاری (متراژ، تراکم چیدمان منزل، تم رنگی روشنایی و ...) فضایی که قرار است این محصول در آن چیده شود را در نظر بگیرید. سپس، کاربری مورد انتظار از مبل را به فروشنده نیز اعلام کنید. با بررسی در فروشگاه‌های اینترنتی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بُعد اقتصادی و قیمت مبلمان مورد نظر را در نظر داشته باشید و از همه این‌ها مهم‌تر این‌که اگر قصد خرید مبلمان از فروشگاه اینترنتی یابان را دارید، حتماً از مشاوران حرفه‌ای این فروشگاه بخواهید که مشاوره‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند. 

قیمت مبل

انواع مختلف مبلمان دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و شما بر اساس طرح، نوع، جنس رویه، کیفیت مواد داخلی کار شده و بسیاری عوامل دیگر با قیمت‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. فراموش نکنید که خرید مبلمان را تنها از فروشگاه‌هایی انجام دهید که به کیفیت کار آن ها ایمان دارید.

خرید مبلمان

خرید مبلمان از فروشگاه اینترنتی یابان برگ برنده‌ای است که می‌توانید ضمن برخورداری از یک مشاوره رایگان و حرفه‌ای که فوق العاده مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت، از مجموعه متنوعی از مبلمان این فروشگاه بازدید به عمل آورید و یک خرید لذت بخش و بی‌دغدغه را تجربه کنید. 

ادامه مطلبShow less

فهرست

02128421143

جستجو