انوع پکیج

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش

پکیج چیست

پکیج ها وسایلی برای تامین آبگرم و گرمای خانه ها هستند. پکیج دارای انواع مختلفی است که با توجه به فضای کاربری،متراژ،نوع سوخت و ابعاد انتخاب میشود. اینکه چه پکیجی با چه ظرفیتی مناسب نیاز شماست نیاز به کارشناسی دقیق خواهد داشت.

پکیج دیواری

پکیج دیواری از رایج ترین نوع پکیج و مورد استفاده برای منازل مسکونی می باشد. یکی از دلایل محبوب بودن این مدل پکیج،بازدهی بالا و نصب دیواری آن می باشد که فضای خانه را اشغال نمی‌کند. پکیج دیواری مصرف گاز پایینی داشته و از ایمنی بالاتری نسبت به موتورخانه ها برخوردار است. به همین دلیل است که امروزه پکیج دیواری و پکیج های زمینی،جای موتورخانه ها را در ساختمان ها پر کرده است.

پکیج دیواری یابان

مزایای پکیج دیواری

  • هزینه پایین و نصب آسان
  • گرمایش مطلوبتر و ارزانتر
  • هر واحد از پکیج جداگانه استفاده می کند

پکیج زمینی

پکیج زمینی به طور کلی دارای دو مدل مخزن دار و بدون مخزن می باشد. در پکیج زمینی مخزن دار با هر بار استفاده از آبگرم مخزن دوباره پر شده و همیشه آبگرم خواهید داشت. پکیج های زمینی سیستم های مستقلی هستند و از این نظر گزینه مناسب تری نسبت به موتورخانه های قدیمی می باشند. اگر قصد خرید پکیج زمینی برای گرم کردن آب چندین حمام و سرویس بهداشتی را دارید به شما پیشنهاد میدهیم که از مدلهای مخزن دار این پکیج خریداری نمایید.

پکیج زمینی - خرید پکیج زمینی

مزایا و معایب پکیج زمینی

  • هزینه پایین نگهداری
  • عمر کمتر نسبت به موتورخانه ها
  • پکیج زمینی یک سیستم مستقل میباشد

پکیج برقی

پکیج های برقی وظیفه انتقال انرژی برق به گرما را دارند. این پکیج ها در دو مدل زمینی و دیواری تولید شده که از هر کدام در محیط های مختلفی استفاده میشود. پکیج های برقی دیواری بیشتر مناسب مجتمع های مسکونی و کوچک هستند و پکیج های برقی زمینی مناسب محیط های بزرگتر میباشد. این پکیج ها در دو ولتاژ برقی تکفاز و سه فاز تولید میشوند.

پکیج برقی - خرید پکیج برقی

مزایا و معایب پکیج های برقی

  • نصب آسان
  • سازگار با محیط زیست
  • امنیت بالا

از معایب این پکیج ها می توانیم به خطر ایجاد برق گرفتگی و مصرف بالای برق اشاره کنیم.

پکیج استخری

پکیج استخری را می توانید علاوه بر تنظیم دمای آب استخرهای سرپوشیده و روباز،برای گرمایش خانه یا ویلا نیز از آن استفاده کنید. این پکیج ها می تواند تمامی گرمایش مصرفی مجموعه استخر شما را تامین نماید. پکیج استخری در ظرفیت های مختلفی تولید میشود که این ظرفیت ها با توجه به متراژ استخر و سایر استفاده شما از پکیج تعیین میشود. کار پکیج استخری به این صورت است که آب را درون مخزن خود گرم کرده و با تعویض آب سرد و گرم استخر شما را گرم می کند.

پکیج استخری - خرید پکیج استخری

مزایا و معایب پکیج استخری

  • در سوخت های گازی،برقی و دوگانه سوز موجود هستند
  • نصب سریع و آسانی دارد
  • قیمت پکیج استخری در مقایسه با سایر محصولات مصرفی مناسب می باشد
  • صرفه جویی در انرژی و بهره برداری بالایی را بدنبال دارد

پکیج مرکزی

پکیج های مرکزی از پربازده ترین سیستم های گرمایشی هستند که مناسب محیط های بزرگ می باشند. از مزیت های این دستگاه جلوگیری از اتلاف حرارت،بازده حرارتی بالا و توانایی تامین آبگرم مصرفی برای چندین حمام و سرویس بهداشتی را دارا می باشد.

پکیج سه گانه سوز

این پیکج ها همانطور که از اسمشان پیداست دارای سه نوع سوخت می باشند. این دستگاه به قدری بی صدا بوده که می توانید آن را داخل خانه نیز نصب نمایید. پکیج های سه گانه سوز،دو مبدل هستند و دارای ظرفیت های مختلفی می باشند. این مدل پکیج را معمولا در پارکینگ و انبار نیز نصب می کنند.

 

برای خرید آنلاین انواع پکیج ، تاسیسات ، مصالح ساختمانی ، دکوراسیون و ابزارآلات به سایت مجموعه یابان مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

02128421143

جستجو