بهترین سیستم گرمایشی برای منزل

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش

انتخاب سیستم گرمایشی

انتخاب بهترین سیستم گرمایشی برای منزل،با توجه به تنوع این سیستم ها ممکن است کمی شما را گیج کند. هر چند حتما می خواهید مناسب ترین گزینه از اقتصادی را برای خانه خود انتخاب کنید اما باید سبک خانه و امکان نصب سیستم گرمایشی را هم در نظر بگیرید.

سیستم های گرمایش مرکزی:

سیستم های گرمایش مرکزی رایج ترین نوع سیستم های گرمایشی در سر تا سر دنیا می باشد. در این مدل یک سیستم گرمایش برقی آب گرم را به رادیاتورها منتقل کرده و رادیاتورها بوسیله گرمای تابشی کل خانه را تغذیه می کند. این سیستم یکی از کارآمدترین سیستم های گرمایش مرکزی بشمار می آید،اما در حال حاضر گزینه های کارآمدتری هم نسبت به آن ها وجود دارد.سیستم های گرمایش مرکزی - رادیاتور - یابان

اسپلیت ها:

اسپلیت ها از سیستم هایی هستند که با عملکرد سرمایش،گرمایش و سرمایش و گرمایش تولید می شوند و یکی از گزینه های کارآمد و کاربردی به حساب می آیند. شما می توانید با نصب اسپلیت با توجه به نیاز خود خانه را گرم یا سرد کنید. این سیستم ها برای استفاده بهینه از انرژی ساخته شده اند و شما نه تنها می توانید هزینه های گرمایشی خود در زمستان را کاهش دهید،بلکه در ماه های گرم تابستان نیز از خنک کننده اقتصادی لذت ببرید. سیستم های کولرگازی و اسپلیت نیازی به کانال کشی نداشته و به این شکل در هزینه های نصب نیز صرفه جویی خواهد شد.

اسپلیت - خرید اسپلیت - سیستم گرمایشی - یابان

داکت اسپلیت ها:

این نوع سیستم یکی از گزینه های کارآمد برای گرم کردن و خنک کردن خانه ها و اماکن تجاری محسوب می شود. داکت اسپلیت ها که دارای دو یونیت داخلی و خارجی هستند،نصب توکار دارند و هوای گرم را در سراسر ملک از طریق شبکه مجاری انتقال می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این نوع سیستم این است که مجرای ساختمانی می تواند برای گرم کردن هر دو در زمستان و برای سرمایش در تابستان مورد استفاده قرار گیرد. تمام آنچه شما نیاز دارید متراژ دقیق منزل خود برای تعیین ظرفیت دستگاه می باشد که حتما باید به درستی انجام شود.

داکت اسپلیت - خرید داکت اسپلیت - یابان

در هنگام خرید سیستم گرمایشی به چه عوامل دیگری باید توجه کنید؟

سیستم های گرمایشی تنها گزینه هایی نیستند که هنگام خرید باید آن ها را در نظر بگیرید. بهره وری انرژی نیز گزینه مهمی است که شما باید هنگام انتخاب سیستم مربوطه به آن توجه کنید. گزینه هایی جهت بهره وری بیشتر وجود دارند که به شما در کنترل انرژی کمک می کنند.

داشتن ترموستات (کنترل از راه دور) مستقل برای هر منطقه از خانه: این ویژگی به شما امکان می دهد مناطق خاصی از خانه خود را گرم کنید ، در حالی که شاید سیستم ها در بقیه نقاط خانه خاموش باشند. به عنوان مثال ، ممکن است برای گرم کردن مناطق مشترک در طول روز مفید باشد ، اما برای گرم کردن اتاق های خواب به راحتی انرژی می دهد. مثلا در هنگام شب شما نیاز دارید که اتاق خواب و نشیمن شما گرم باشد و مناطقی مانند آشپزخانه و غیره در طول شب نیازی به گرما ندارند. این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات برگزیده خود را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال ، برخی از اعضای خانواده شما ممکن است دمای محیط را کمی سردتر بخواهند ، در حالی که برخی دیگر آن را گرمتر می کنند.

سیستم های مدرن به شما این امکان را می دهند تا زمانی که در خانه نیستید تایمری برای گرمایش منزل تنظیم کنید تا زمانی که به خانه برمی گردید با خانه ای سرد و منجمد شده مواجه نشوید. به عنوان مثال ، می توانید گرمایش را روشن کنید و برای کار از خانه خارج شوید.

اگر دنبال سیستم های گرمایشی با انرژی کارآمد و بهره وری بالا می گردید می توانید به سایت یابان مراجعه و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

02128421143

جستجو